To νέο και μεγαλύτερο από ποτέ Countryman στην τρίτη -πια- γενιά του παρουσιάστηκε στις αρχές του φθινοπώρου φροντίζοντας, με τη διαθεσιμότητά τόσο με αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία και μάλιστα εις διπλούν με δύο αντίστοιχες εκδόσεις, με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς και ισχύ από 204 έως 313 ίππους καθώς και σε εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, με γνώριμο «αποκορύφωμα» την έκδοση JCW η οποία είναι διαθέσιμη προς παραγγελία ξεκινώντας από τα 57.750 ευρώ.
Αν και τυπικά η ισχυρότερη παραλλαγή του νέου Countryman είναι η ηλεκτρική τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 313 ίππων, η έκδοση JCW με τον turbo θερμικό τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων είναι ταχύτερη, προσφέροντας παράλληλα μια σειρά αρετών σε οδηγικό επίπεδο που είναι συνυφασμένες με τις παραδοσιακές αξίες της ΜΙΝΙ.
Για του λόγου το ακριβές, η έκδοση JCW αν και προσφέρει 300 ίππους και 400 Nm ροπής και ως αποτέλεσμα υπολείπεται κατά 13 ίππους εν συγκρίσει με την ηλεκτρική Countryman SE, καταφέρει να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα έναντι 5,6 δευτερόλεπτων του ισχυρότερου ηλεκτρικού Countryman.
Η μέγιστη ταχύτητα της διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.
Όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς, σε αντίθεση με την βασική έκδοση με τον θερμικό, mild hybrid κινητήρα 1.5 των 170 ίππων, η ισχύς στην περίπτωση του Countryman JCW ALL4 μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματο κιβωτίου επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Eπιπλέον το JCW διαθέτει μια πιο σπορ λογικής ρύθμιση στην ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 1,6 εκ.
ενώ τις αναβαθμίσεις συμπληρώνει και ένα αναβαθμισμένο και ισχυρότερο σύστημα πέδησης.
Στις ουσιώδεις αλλαγές συγκαταλέγεται και ένα βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης που υπόσχεται ακόμα υψηλότερη απόκριση και ακρίβεια συνδυαστικά και με το νέο «σετ» προγραμμάτων οδήγησης τα οποία περιλαμβάνουν και μια νέα προσθήκη με την πλήρη νοήματος ονομασία «Go-Kart».